Розробка Рекламних креативів
Рекламні фотокреативи – це важлива складова сучасного маркетингу. Вони виступають в якості формування позитивного іміджу бренду, збільшення впізнаваності та залучення нових клієнтів. Важливою складовою таких креативів є обдумане поєднання візуальних елементів, кольорів, текстів та форм, які корелюють з ідентичністю бренду.
Банери та тизери відіграють важливу роль у сучасному маркетингу та рекламі. Вони дають змогу брендам залучати платоспроможну аудиторію через цифрові платформи. Обидва формати стратегічно вигідні, оскільки вони дозволяють таргетувати конкретну базу клієнтів і вимірювати її результативність.
Переваги використання фотокреативів SEE-Think-Do
Модель SEE-THINK-DO використовується в цифровому маркетингу для побудови ефективної стратегії взаємодії з аудиторією на різних етапах її шляху до прийняття рішення про покупку. Основні переваги використання цього формату:
- підвищення впізнаваності бренду;
- привернення уваги та залучення цільової аудиторії;
- підвищення інтересу через контент;
- підкріплення рішення;
- створення довіри;
- заклик до цільової дії.
Фотокреативи легко адаптуються до різних цифрових платформ – соціальних мереж, банерної реклами, сайтів тощо.
Для яких джерел реклами створюються рекламні креативи?
Креативи-зображення використовуються в різних цифрових і традиційних каналах маркетингу для залучення уваги, підвищення інтересу та стимулювання дій аудиторії. До основних каналів відносять:
- Соціальні мережі (Facebook, Instagram, Twitter (X), TikTok, LinkedIn).
- Контекстна реклама (Google Ads, Veb Direct).
- Мережі мобільної реклами (інтерактивна реклама в додатках).
- Медійні формати прямої закупки реклами (оголошення на маркетплейсах (Amazon, eBay, OLX).
- Push-формати реклами (використовується для повторного залучення користувачів, які вже відвідували сайт або додаток).
Креативи-зображення мають універсальне застосування, їхня ефективність залежить від того, наскільки вони адаптовані до специфіки кожного каналу та аудиторії.
Планування та дослідження
Розробка рекламних креативів не лише передає повідомлення, але й формує враження про бренд, впливає на емоційний стан споживачів та спонукає їх до дій. Крім того, планування та дослідження стають основою для успішних маркетингових кампаній. До них входять:
- визначення цілей;
- формування концепції торгової марки;
- аналіз конкурентів;
- тестування та збір даних;
- корекція та перевірка на наявність помилок;
- внесення даних на основі тестових операцій.
Інструменти аналітики, такі як Google Analytics та соціальні медіа, дають змогу чітко відслідковувати ефективність рекламних кампаній у реальному часі. Планування та дослідження рекламних фотокреативів – це процес, який вимагає стратегічного підходу, креативності та глибокого розуміння цільової аудиторії.
Моделі та методики створення креативів в конверсійних компаніях
Генерація концепцій, які відповідають стратегії бренду – головне завдання ефективних, сучасних та вдалих фотокреативів. Для створення визуального інструменту у конверсійних кампаніях використовуються різні моделі та методики, які допомагають підвищити їхню дієвість та залучити якомога більше платоспроможної аудиторії. Ось основні з них:
- Модель AIDA (Attention, Interest, Desire, Action). Ця класична модель маркетингу орієнтована на залучення уваги користувача та поступове перетворення його в клієнта.
- Модель ODC (Offer, Deadline, Call to Action). Проста, але ефективна маркетингова стратегія для створення креативів у рекламних кампаніях, спрямована на швидке заохочення аудиторії до дії.
Популярний приклад використання моделі AIDA для реклами IT-курсів. Attention: Заголовок – «Почніть нову кар’єру в IT всього за 3 місяці не виходячи з дому!».
Якщо використовувати формулу ODC, то це: «Пропозиція діє до кінця тижня» або «Купайте вже сьогодні, поки діє акція!».
Від чого залежить вартість створення рекламних креативів?
Ціна на послуги по створенню рекламних креативів залежить від кількох основних факторів:
- складність;
- тип контенту;
- терміновість;
- тип ринку;
- використання сторонніх ресурсів;
- залучення художників та дизайнерів.
Для того, щоб просунути бренд у віртуальному та реальному світі, заповнюйте онлайн-форму, менеджери компанії Romanow Web Studio зв’яжуться з вами найближчим часом. Довірте створення фотокреативів професіоналам!
Обговорити проект