Відео-продакшн – Виробництво рекламних відео у Києві - Romanow Web Studio
Медіа
Відео-продакшн - Виробництво рекламних відео

Відеомаркетинг – важливість для кожного проєкту

Відео – це персоналізований метод взаємодії з цільовою аудиторією. Такий формат допомагає користувачам почути голос бренду, передати настрій та викликати більше емоцій. Розглянемо основні переваги використання відеомаркетингу для компаній:

  • підвищення залучення аудиторії та утримання її на сайті;
  • збільшення конверсій та продажів;
  • покращення комунікацій з потенційними клієнтами;
  • підвищення рівня впізнаваності бренду;
  • збільшення трафіку.

Користувачі діляться відео зі своїми друзями в особистих повідомленнях і соціальних мережах. Ретельно продуманий, креативний відеоматеріал може стати вірусним серед цільової аудиторії.

Етапи створення рекламного відео

Щоб відеомаркетинг працював на вас, необхідно ретельно продумати стратегію виробництва рекламних відео та скласти план дій. Розглянемо основні етапи цього процесу:

  1. Поставте цілі. 

Проаналізуйте сильні та слабкі сторони свого бренду та розпишіть, чого ви плануєте досягти.

  1. Вивчіть цільову аудиторію. 

Складіть детальний портрет потенційного покупця. Виберіть правильний формат і вид відеомаркетингу, а також релевантний канал комунікації.

  1. Проаналізуйте конкурентів. 

Вивчіть ринок і проаналізуйте стратегії відеомаркетингу інших компаній. Використовуйте цю інформацію для розробки та просування своїх відеоматеріалів.

  1. Виберіть майданчики для розміщення. 

Подивіться, які майданчики використовує ваша ЦА, які формати відео привертають її увагу та викликають у неї більше інтересу та довіри.

  1. Сплануйте бюджет. 

Порахуйте, скільки коштів знадобиться на створення та просування відео у вибраних каналах.

  1. Складіть маркетинговий план. 

Поетапно пропишіть, що, як, навіщо, коли та хто робитиме. 

  1. Слідкуйте за статистикою. 

Регулярно аналізуйте KPI та інші показники для покращення своєї стратегії.

Для створення рекламних відео, які допоможуть просувати ваш бренд, звертайтеся лише до професіоналів. 

Для заповнення цієї форми увімкніть JavaScript у браузері.
Згода на обробку

FAQ

Яким буває відеомаркетинг?
На підставі цілей матеріалу та контенту для просування бренду використовують відеоогляди, відеовідгуки, інтерв’ю з експертами, навчальні відео, рекламні ролики, бренд-відео та івент-відео.
Для яких галузей підходить відеомаркетинг?
При правильному підході він працює практично у всіх сферах бізнесу, таких як онлайн-торгівля, нерухомість, медицина, туризм, ремонт авто, індустрія краси, фінансова сфера, будівництво та ремонт тощо.
Де розміщувати відеоролики?
На корпоративних сайтах і лендінгах, на відеохостингах, у соцмережах та E-mail розсилках.

Залишити заявку Viber WhatsApp Telegram Messenger