Розробка та створення сайту для логістичної компанії
Сучасні постачальники послуг не можуть обійтися без створення власного сайту. Цьому є кілька простих пояснень. Завдяки вебресурсу клієнти знаходять потрібну компанію й отримують додаткову інформацію про послуги. Складно уявити, як можна просувати послуги, не використовуючи для цього онлайн-інструменти.
Як вибрати сайт для своєї компанії
Вебсторінки у Мережі обов’язково містять корисну інформацію для читачів, проте різноманіття варіантів не залежить від вмісту. Зовсім навпаки – створення сайту логістичної компанії переслідує цілі, що ставить перед собою постачальник. Визначивши, чого ви хочете від онлайн-ресурсу, легше зробити правильний вибір. Сьогодні до популярних типів сайтів належать:
- Корпоративний. Тут розміщена вся інформація про роботу компанії. Склад команди, перелік запропонованих послуг, цінова політика й інші відомості допоможуть познайомитися з зацікавленим клієнтом.
- Візитка. Надати перевагу цьому типу сайтів варто невеликим компаніям. Відмінність від попереднього – збір корисної інформації без детальних описів. Зазвичай достатньо однієї сторінки для знайомства з потенційним замовником.
- Лендінг. Це також односторінковий сайт, що використовують для просування певної послуги. Інформація, яку містить сторінка, допомагає клієнту вивчити переваги замовлення у вашій компанії.
Сайт-візитку можна поступово розширювати та доповнювати. Лендінг-сторінка не передбачає цього, оскільки мета використання зводиться до популяризації окремої послуги.
Що має бути на сайті логістичної компанії
Створення репутації в онлайн-просторі починається зі створення сайту. Для цього розробники Romanow Web Studio додають на сторінки важливі розділи. Ознайомившись зі змістом, клієнту легше замовити послугу. Корпоративна сторінка викликає довіру до постачальника.
Інформація про компанію
Знайомство з потенційними замовниками має особливе значення. Читачі вивчають інформацію, щоб пересвідчитись у надійності. Щоб у них не виникало труднощів з цим, додайте на сторінки наступну інформацію:
- мета створення компанії з приведенням важливих дат;
- склад команди з зазначенням посади та терміну роботи;
- наявні відзнаки, отримані за час професійної діяльності;
- відгуки клієнтів (бажано вказати назви цих компаній);
- фотографії під час роботи або з результатами замовлень.
Спроба зблизитися з потенційними клієнтами приносить винагороду у вигляді підвищення лояльності.
Документи
Підтвердити, що компанія надає легальні послуги, варто одразу. Так у клієнтів не виникатимуть додаткові питання щодо законності замовлених послуг. Це внесок у розвиток компанії.
Автопарк
Логістична компанія пропонує широкий вибір варіантів для виконання замовлених послуг. Фотографії автопарку допоможуть акцентувати на ваших можливостях і запевнити клієнтів у підборі транспортних засобів відповідно до завдання.
Послуги та тарифи
Будь-який сайт буде неповним, якщо забути про перелік послуг. Замовники мають знати, які завдання ви виконуєте. Для цього потрібно підготувати детальне пояснення до кожної послуги, щоб клієнти розуміли про що йдеться.
Принципи формування вартості також знадобляться. Відомості корисні користувачам, які порівнюють кілька логістичних компаній. Відповідні описи послуг з зазначенням цін допоможуть привернути увагу. Крім того, розділ потрібен для підкреслення конкурентних переваг, що потрібні для просування пропозицій.
Контакти
Замовити послуги й отримати відповіді можна, якщо на сайті зазначена контактна інформація. Її розміщують в додаткових розділах або на окремій сторінці. Іноді отримати контакт для консультації можна з будь-якої вкладки.
Розробка корпоративного сайту для логістичної компанії
Верстка онлайн-сторінок починається не одразу. Для забезпечення бажаних результатів необхідно підготуватися до створення ресурсу. Фахівці Romanow Web Studio розробили кілька принципів, що використовуються під час розробки. Робота над проєктами складається з:
- Маркетингових досліджень. На цьому етапі спеціалісти виявляють основних конкурентів у ніші та проводять попередній аналіз. Завдяки цьому стає можливим визначити переваги та потурбуватися про місце для їхнього розміщення на готовому сайті.
- Підготовки попередньої структури. Розробка сайту логістичної компанії потребує уваги до деталей. Структурована подача інформації сприяє поступовому проведенню потенційного клієнта на наступний рівень вирви продажів.
- Вибору системи управління вмістом (CMS). Перелік систем складається з чотирьох підвидів, у кожного з яких є певні недоліки та переваги. Обговорення цілей використання сайту допомагає визначити краще рішення для ваших завдань.
- Тестування «сирого» сайту. Під час перевірки функціонала та технічних можливостей виправляються всі помилки, якщо вони були допущені. Завдяки цьому запуск проєкту в роботу стає простішим і швидшим.
Відсутність досвіду у створенні сайтів логістичної компанії призводить до виникнення проблем. Саме тому слід звернутися до професіоналів. Команда Romanow Web Studio допоможе створити приємний сайт з простим керуванням, щоб у клієнтів не виникало труднощів з використанням.
Наші контакти:
Головні послуги, які пропонує Romanow Web Studio:
Ви можете клікнути на кожен різновид послуги, щоб детальніше ознайомитись з її можливостями.