SEO аудит сайту: призначення й особливості
SEO-аудит – це глибокий аналіз сайту на його відповідність вимогам пошукових систем та «корисності» для користувача. Такий тип аудиту показує загальний зріз того, у якому стані знаходиться вебресурс, виявляє точки зростання, можливості та перспективи подальшого розвитку.
SEO аудит сайту необхідний для:
- покращення видимості сайту в пошукових системах;
- залучення органічного трафіку;
- виявлення технічних помилок, що заважають ефективному ранжуванню сайту;
- аналізу контенту на відповідність актуальним вимогам пошукових систем;
- покращення показників конверсії.
Крім цього, аудит дозволяє перевірити методологію, якість роботи та профпридатність поточного підрядника з SEO, що дозволяє запобігти безглуздому зливанню бюджету на просування.
Етапи проведення SEO аудиту
- Збір і аналіз основних показників сайту: індекс якості сайту, кількість проіндексованих сторінок, вік домена.
- Визначення конкурентів у пошукових системах: порівняння ключових показників сайту замовника з показниками головних 5-6 конкурентів.
- Аналіз технічного стану ресурсу на наявність таких багів, як неправильні редиректи, дублювання сторінок, некоректна робота сторінок, проблеми зі швидкістю завантаження тощо.
- Перевірка структури сайту на відповідність пошуковому попиту та вимогам пошукових систем. Формування семантичного ядра та його кластеризація на посадкові сторінки. Оптимізація URL-адреси та внутрішніх посилань.
- Оцінка контенту та оптимізація мета-тегів, заголовків, зображень та іншого контенту. Створення контент-плану та наповнення сайту оптимізованим контентом.
- Пошук точок зростання органічного трафіку та плану дій для покращення результатів.
- Аналіз посилальної маси: перевірка динаміки приросту зовнішніх посилань, аналіз якості зовнішньої посилальної маси, надання висновків щодо заспамленості.
- Перевірка поточних підрядників або внутрішньої SEO-команди. При співпраці з агентством з просування сайту аудит допоможе перевірити підрядника на предмет якості наданих послуг. Якщо у вас є внутрішня команда або співробітник, то за допомогою аудиту можна подивитися на сайт з іншого боку та знайти нові точки розвитку для проєкту.
- Оцінка зовнішніх факторів, таких як лінкбілдинг, видимість сайту, бонус рейт та поведінкові характеристики, різноманітність вхідного трафіку, цитування та брендовий трафік.
- Висновки та формування стратегії та плану робіт, що ґрунтуються на тих проблемах і точках зростання, які були виявлені під час аудиту. Усі рекомендації та плани складаються за рівнем пріоритетності.
Що отримує замовник за результатами SEO аудиту
За результатами перевірки клієнт отримує детальні інструкції – що і як можна і потрібно виправити. Зокрема, йому надаються:
- перелік виявлених технічних помилок і проблем;
- експертні рекомендації щодо їхнього виправлення;
- аналіз цільової аудиторії та поведінки користувачів на сайті;
- рекомендації щодо зовнішньої та внутрішньої SEO-оптимізації сайту;
- SEO-аналіз конкурентів і стратегії їхнього просування.
Виконавши рекомендації аудиторів, можна знизити витрати на просування, покращити позиції у видачі, збільшити трафік, а у загальному підсумку – підвищити конверсію та прибуток. У середньому аудиторський звіт включає не менше 20-40 вказівок, що стосуються необхідних змін.
Якщо ви плануєте зростання, вам потрібен аудит пошукової оптимізації та інші послуги для покращення ефективності вашого вебресурсу. А тому зверніться до професіоналів, які мають досвід надання таких послуг і чималу кількість позитивних відгуків клієнтів. І нехай ваш сайт, а разом з ним і бізнес, постійно розвиваються заради стабільних доходів.
Обговорити проект