Додаткові послуги компанії Romanow Web Studio
Аудит сайту

SEO аудит сайту: призначення й особливості

SEO-аудит – це глибокий аналіз сайту на його відповідність вимогам пошукових систем та «корисності» для користувача. Такий тип аудиту показує загальний зріз того, у якому стані знаходиться вебресурс, виявляє точки зростання, можливості та перспективи подальшого розвитку.

SEO аудит сайту необхідний для:

Крім цього, аудит дозволяє перевірити методологію, якість роботи та профпридатність поточного підрядника з SEO, що дозволяє запобігти безглуздому зливанню бюджету на просування.

Етапи проведення SEO аудиту

  1. Збір і аналіз основних показників сайту: індекс якості сайту, кількість проіндексованих сторінок, вік домена.
  2. Визначення конкурентів у пошукових системах: порівняння ключових показників сайту замовника з показниками головних 5-6 конкурентів.
  3. Аналіз технічного стану ресурсу на наявність таких багів, як неправильні редиректи, дублювання сторінок, некоректна робота сторінок, проблеми зі швидкістю завантаження тощо.
  4. Перевірка структури сайту на відповідність пошуковому попиту та вимогам пошукових систем. Формування семантичного ядра та його кластеризація на посадкові сторінки. Оптимізація URL-адреси та внутрішніх посилань.
  5. Оцінка контенту та оптимізація мета-тегів, заголовків, зображень та іншого контенту. Створення контент-плану та наповнення сайту оптимізованим контентом.
  6. Пошук точок зростання органічного трафіку та плану дій для покращення результатів.
  7. Аналіз посилальної маси: перевірка динаміки приросту зовнішніх посилань, аналіз якості зовнішньої посилальної маси, надання висновків щодо заспамленості.
  8. Перевірка поточних підрядників або внутрішньої SEO-команди. При співпраці з агентством з просування сайту аудит допоможе перевірити підрядника на предмет якості наданих послуг. Якщо у вас є внутрішня команда або співробітник, то за допомогою аудиту можна подивитися на сайт з іншого боку та знайти нові точки розвитку для проєкту.
  9. Оцінка зовнішніх факторів, таких як лінкбілдинг, видимість сайту, бонус рейт та поведінкові характеристики, різноманітність вхідного трафіку, цитування та брендовий трафік.
  10. Висновки та формування стратегії та плану робіт, що ґрунтуються на тих проблемах і точках зростання, які були виявлені під час аудиту. Усі рекомендації та плани складаються за рівнем пріоритетності. 

Що отримує замовник за результатами SEO аудиту

За результатами перевірки клієнт отримує детальні інструкції – що і як можна і потрібно виправити. Зокрема, йому надаються:

Виконавши рекомендації аудиторів, можна знизити витрати на просування, покращити позиції у видачі, збільшити трафік, а у загальному підсумку – підвищити конверсію та прибуток. У середньому аудиторський звіт включає не менше 20-40 вказівок, що стосуються необхідних змін.

Якщо ви плануєте зростання, вам потрібен аудит пошукової оптимізації та інші послуги для покращення ефективності вашого вебресурсу. А тому зверніться до професіоналів, які мають досвід надання таких послуг і чималу кількість позитивних відгуків клієнтів. І нехай ваш сайт, а разом з ним і бізнес, постійно розвиваються заради стабільних доходів.

Для заповнення цієї форми увімкніть JavaScript у браузері.
Згода на обробку

FAQ

Яка вартість SEO аудиту?
Ціна визначається індивідуально та залежить від ніші бізнесу, обсягу робіт, розміру сайту, ГЕО розташування бізнесу та індивідуальних потреб проєкту.

Від чого залежать терміни виконання СЕО аудиту?
Тривалість виконання аудиту залежить від складності та технічних особливостей вебресурсу замовника.

Які типи СЕО аудиту може замовити власник бізнесу?
Експрес і комплексний аудит. Перший дозволяє поверхово визначити поточний стан вебресурсу, вектор його розвитку та перспективи. Другий дозволяє глибоко проаналізувати стан і ефективність сайту та надати відповідні рекомендації.

Коли потрібно проводити СЕО аудит?
Проводити аудит сайту варто не рідше двох разів на рік. Це дозволить швидше досягати поставлених цілей та більш раціонально витрачати бюджет.

Що потрібно для успішного SEO-аудиту?
Важливо правильно визначити конкурентів, з якими порівнюватимемо сайт; не упускати жодного етапу аудиту; надавати SEO-фахівцеві доступ до всієї необхідної інформації; правильно вибирати інструменти сканування сайту.

Залишити заявку Viber WhatsApp Telegram Messenger