Маркетинг – агентство інтернет-маркетингу Київ, Україна - Romanow Web Studio
SMM-просування

Послуги СММ просування в соціальних мережах

SMM (Social Media Marketing) – це комплекс дій для просування бренду, продукту чи послуги через соціальні вебмайданчики. Метою SMM-просування, що є важливою частиною цифрового маркетингу, є створення позитивного іміджу бренду на медіаплатформах, підвищення лояльності аудиторії, залучення та утримання більшої кількості клієнтів. Ефективні стратегії SMM допомагають підвищити трафік на вебсайт компанії для отримання інформації або здійснення покупки.

Переваги СММ просування

Головні переваги послуги для замовника:

  1. Доступ до широкої аудиторії. Соцмережі мають величезну кількість активних користувачів з усього світу, що дозволяє взаємодіяти з різноманітною аудиторією.
  2. Збільшення продажів за допомогою правильно налаштованої таргетованої реклами та постів, що продають товари/послуги. Таргет допомагає визначити цільову аудиторію за віком, статтю, інтересами, розташуванням, щоб точно налаштувати рекламні кампанії на тих користувачів, які, ймовірно, зацікавлені у ваших продуктах або послугах.
  3. Формування лояльності клієнтів через корисний контент, промоакції та конкурси. Соціальні медіаплатформи цікавляться візуальним контентом: зображення та відео. Можна використовувати креативні та привабливі візуальні матеріали для привернення уваги та підвищення ефективності рекламних кампаній.
  4. Створення довіри до бренду та підвищення ймовірності здійснення покупок.
  5. Зворотний зв’язок з аудиторією. Своєчасні відповіді на коментарі та повідомлення покращують взаємодію з клієнтами та підвищують продажі товарі та послуг.

Якщо замовити SMM-просування та розробити ефективну робочу стратегію, можна отримати потужний інструмент взаємодії з потенційними покупцями. Втім на першому місці має бути якісний продукт чи популярна послуга.

Етапи СММ просування

Ключовими етапами робіт послуги SMM просування у соціальних мережах є:

  1. Постановка цілей та визначення цільової аудиторії.

Визначення конкретних цілей, яких ви хочете досягти через свою стратегію. Наприклад, це може бути збільшення поінформованості про бренд, залучення нових клієнтів, підвищення продажів або покращення взаємодії наявної аудиторії. Визначення ЦА та майданчиків для просування.

  1. Розробка стратегії просування.

Аудит соцмереж конкурентів: аналіз контенту, візуальної складової, залученості аудиторії. Створення контент-плану, цілей та завдань, графіку постингу контенту, який буде інформативним, цікавим і таким, що залучає аудиторію.

  1. Впровадження СММ-стратегії.

Ведення облікових записів у соціальних мережах. Співпраця з блогерами та розробка механік залучення аудиторії через органічний та платний трафік. Рекламні кампанії.

  1. Спілкування з потенційними клієнтами.

Участь у дискусіях і коментування: активність у соціальних медіаспільнотах, пов’язаних з вашою нішею, коментування публікації інших людей тощо.

  1. Аналіз ефективності.

Моніторинг результатів рекламних кампаній. Вивчення та аналіз метрики: кількості вподобайок, коментарів, репостів. Постійне коригування стратегії на основі аналітичних даних і зворотного зв’язку.

Основні інструменти СММ просування

  1. Підбір контенту, що підходить для бізнесу; визначення унікальних хештегів відповідно позиціювання бренду (tone of voice); складання графіку публікацій постів та рубрик для публікацій.
  2. Таргетована реклама: налаштування та використання зібраних даних для коригування рекламних кампаній та підвищення ефективності.   
  3. Підбір інфлюєнсерів і співпраця з ними.
  4. Щомісячна звітність про проведені роботи та досягнуті результати, рекомендації щодо подальшого покращення СММ-стратегії.

Замовлення просування в соціальних мережах у професійній студії дає клієнту впевненість, що він отримає послугу належної якості та зможе досягти своїх цілей.

0%

Обговорити проєкт

FAQ

Від чого залежить вартість СММ просування?
Вартість цієї послуги розраховується індивідуально та залежить від того, скільки часу в середньому потрібно спеціалістам на розробку та впровадження стратегії. Бюджет на таргетовану рекламу розраховується окремо.
Як вибрати соцмережі для СММ просування?
На початку потрібно проаналізувати соціальні мережі конкурентів, щоб зрозуміти, де знайти вашу цільову аудиторію. Вибір відповідних медіа-платформ залежить для вашої стратегії просування, цілей, цільової аудиторії та характеристик вашого продукту. Можна протестувати показники ефективності публікацій на різних платформах, щоб визначити ті, що підходять саме вам.
Як оцінити ефективність SMM просування у соціальних мережах?
Для цього проанализуйте такі параметри:

  • трафік на сайт;
  • приріст передплатників й аудиторії;
  • залучення аудиторії: кількість вподобайок, коментарів, репостів;
  • конверсії та продажі;

порівняння з результатами найуспішніших конкурентів.

Залишити заявку Viber WhatsApp Telegram Messenger