Hanarashi
Задача
Розробити фірмовий стиль для суші бару.
Ідея
Асоціація з суші - риба. З японської hanarashi перекладається, як квітковий.
Шрифти & Кольори
Для заголовків використовується шрифт Mulish Medium, а для основного тексту - Montserrat Light.
Патерн
Візуалізація
Розробили візитівки і пакування для суші.
Обговорити проект
FAQ
Що таке Фірмовий стиль?
Фірмовий стиль – це графічна частина айдентики: логотип, фірмові кольори, шрифти, візитки, упаковка та інше. Якщо бренд оформлений в єдиному стилі, то його простіше впізнати та запамятати.
Чим відрізняється айдентика від фірмового стилю?
Айдентика - це образ компанії: її фірмовий стиль, корпоративні цінності, сайт, рекламні матеріали та багато іншого. Фірмовий стиль можна змінити, але айдентика найчастіше не змінюється протягом історії бренду.
Стрижка, стиль одягу, міміка, голос роблять вас особливою людиною - так само і айдентика виділяє один бренд серед інших.
Скільки коштує Фірмовий стиль?
Вартість розробки фірмового стилю залежить від кількості варінтів самого логотипу, кількості потрібних носіїв і термінів реалізації. Для точного розрахунку вартості заповніть форму.
Warning: Cannot use a scalar value as an array in /home/exwlzzqw/public_html/wp-content/themes/romanow/template-parts/single_case.php on line 109
Отримати консультацію
Наш фахівець зв'яжеться з вами і надасть консультацію