Yana Truskavetska
Задача
Розробити логотип для графічного дизайнера.
Ідея
В логотипі використовується монограма, з перших літер імені, прізвища та дівочого прізвища утворився унікальний знак.
Візуалізація
Приклад, як виглядає логотип на візитівці.
Обговорити проект
FAQ
Що таке логотип?
Логотип – це фірмовий знак, з яким клієнти асоціюють бренд. Логотип не повинен описувати сферу діяльності: Apple не продає яблука, а Starbucks — русалок, проте ці бренди відомі кожному.
Логотип не може бути впізнаваним сам по собі — чим частіше люди бачать логотип на різних носіях, тим швидше запамятовують. Тому мати хороший лого мало, важливо ще й грамотно його використовувати. Крім того, логотип має добре читатись, не втрачаючи деталі, — і на невеликій візитівці, і на рекламному банері.
Які бувають види лого?
Є три основних види логотипів:
знаковий — є фірмовим символом, особливим знаком, емблемою
шрифтовий — це лише текст без символів, без зображень та форм
комбінований — складається з тексту та графічного знаку.
Навіщо потрібен логотип?
Логотип завжди працює на імідж компанії. Він встановлює візуальний контакт із споживачем. Допоможе візуалізувати певні особливості, риси та переваги бренду. В ідеалі він реалізується разом із фірмовим стилем.
Warning: Cannot use a scalar value as an array in /home/exwlzzqw/public_html/wp-content/themes/romanow/template-parts/single_case.php on line 109
Зверніть увагу