Власників інтернет-ресурсів, які бажають перетворити свій сайт на канал онлайн-продажів та джерело надходження нових клієнтів, рано чи пізно зацікавить те дивне «просування» та «розкручування» сайту в мережі, його «оптимізація».
Якими б словами це не називали, все це стосується SEO або Search Engine Optimization. Але що таке SEO простими словами?
Для чого потрібна SEO оптимізація?
Для бізнесу важливою є не сама по собі наявність сайту, а його оптимізація і високі позиції у пошуковій видачі. Адже тільки це забезпечить гарну відвідуваність сайту, постійний приплив нових клієнтів, а отже продажі й розвиток бізнесу.
Забезпечити топові позиції у видачі пошукових систем можна двома способами: по-перше, проплаченою контекстною чи таргетованою рекламою, які діють поки ви платите, по-друге, за допомогою SEO, який має тривалу дію, проте й потребує певних зусиль, часу.
SEO – це комплекс заходів, що складається з внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту, спрямованих на виведення ресурсу на тривалий час в топові позиції пошуковиків. По суті, потрапити до видачі пошукових систем не важко, проте чи знайде вас клієнт на надцятій сторінці у пошуковику, адже без SEO саме туди ви й потрапите?! Реальний шанс отримати відвідувача мають лише ті щасливчики, що потрапили на першу сторінку, у так званий «Топ 10». От сюди й варто прагнути потрапити всім.
Що входить до внутрішньої оптимізації сайту? Ця робота складається з оптимізації сторінок сайту і їх контенту, роботи з тегами і метатегами, створення внутрішніх посилань між сторінками, тобто всього того, що покращить видимість ресурсу для пошукових систем.
Що входить до зовнішньої оптимізації сайту? Робота з іншими ресурсами, нарощування кількості та якості посилань з чужих сайтів, аналіз конкурентів. Сюди також входить робота з відгуками, мапами на інших ресурсах.
Що робить SEO спеціаліст?
У своїй роботі SEO спеціаліст проводить технічний аудит ресурсу, формує його семантичне ядро, аналізує конкурентів, займається якістю й унікальністю наповнення сайту, займається нарощуванням маси зовнішніх посилань. Тобто сеошник розробляє стратегію розвитку сайту та всіляко сприяє його просуванню, оптимізації.
Як бачимо, SEO сьогодні потрібне всім. Не звертати на нього увагу може лише той бізнес, клієнти якого просто не користуються інтернетом.
Що ви думаєте на рахунок SEO ? Залишайте коментарі ↓